smått förkyld...men hanterbar vardag!

Nu har jag varit förkyld i nästan 2 veckor. Tålamodet tryter ibland och jag känner mest för att gå å lägga mig i sängen med täcket under näsan och en kopp rykande hett te med honung och mjölk i!

Hoppas på att få en stund för mig sjävl så småningom...men man vet aldrig om pojken somnar och sover middag en stund. Just nu är det gnäll och protest, och pappighet som råder. Det går över om en stund.

Imorgon ska vi fira min svärfar i Stockholm och vi ska försöka hälsa på en kompis när vi ändå är där...och eventuellt höra av mig till min faster...träffas alldeles för sällan fast vi bor så nära!

Jag ska försöka att hålla denna bloggen uppdaterad....och inte få ngn svacka i skrivandet. Skrivandet behövs för att försöka ventilera lite tankar emellanåt!

Ha en förträffligt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Fru Pusselbit

Det var så roligt att höra av dig... tänkte faktiskt på dig här om dagen! =)



Vi borde träffas snart, när och var kan du? (du kan tyvärr inte sms:a mig, har en ny telefon med nytt nummer, den andra bara lade av... du skulle kunna kommentera i min blogg och jag publicerar det inte)

2011-09-02 @ 14:31:49
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0